Toată lumea aleargă după noutăţi, invenţii, inovaţii în toate domeniile. Însă, când dau de ele, în funcţie de cât de tupeiste sunt, se retrag speriaţi.
Revista Biz aruncă o provocare bloggerilor cu idei – atenţie la nuanţe 🙂 -şi ne perturba liniştea, prin lansarea unui concurs de promovare a revistei. Cu tupeu cât cuprinde, lansez şi eu o provocare la adresa revistei BIZ.
Stăpână pe o marcă înregistrată de publicitate, anume: publicitatea prin pantomimă, va ofer ocazia să utilizaţi această marcă- bineînţeles sub îndemnul meu şi urmând tipicul acestei publicităţi întortochiate şi atipice.
Nu vă faceţi griji, actriţă fiind de formare, m-am dovedit prea leneşă pentru afaceri, astfel încât brandul nu este epuizat, ba mai mult, având în vedere că l-am utilizat doar în centrul ţării, pe câteva proiecte, piaţa bucureşteană, sau internaţională-în funcţie de ce dorinţe aveţi- este de-a dreptul virgină, în domeniu.
Ştiu că aţi cerut o variantă de publicitate a revistei /print, de aceea, vă sugerez întâi o campanie masivă prin ” invazia mimilor” (actori profesionişti care cunosc şi stăpânesc bine arta pantomiei, sau persoane dispuse să o înveţe, sub îndrumarea mea). Campania se poate desfăşura într-o locaţie pe care o propuneţi, sau în cadrul unui eveniment (în afara lansării revistei), cu prezenţă dublată apoi în cadrul lansării propriu-zise. Aceasta este de fapt, pregătirea pieţei, familiarizarea publicului cu imaginea „papiţoilor”.
După această pregătire, coperta revistei va avea imprimat profilul mimului, iar pe obrazul său pictat alb, va aparea sigla roşie a revistei BIZ. În afara acestei imagini şi a unicului cuvânt: BIZ, nimic altceva nu va mai fi imprimat pe copertă. Faptul că nu sunt prezentate alte titluri pe prima copertă, poate intriga cititorul. Pentru a face lucrurile şi mai interesante şi a forţa secretizarea, revista să fie închisă de o mănuşă albă ( bineînţeles, din acelaşi material ca şi coperta), imaginea completându-se sub forma unui mim care ţine degetul pe buze şi nu te lasă să descoperi conţinutul revistei decât în momentul în care o cumperi.
Dacă conducătorii revistei sunt de acord, pot lansa o dublare a campaniei, în sensul că, 3 sau 5 sau câte reviste doriţi, pot fi lăsate cu conţinut blanc, iar cititorii care le-au găsit/ achiziţionat pe acelea, să aibe ocazia să participe la marea aventură de a colabora pe viitor cu revista, să obţina un premiu, sau o altă variantă de recompensare.
Maximizarea campaniei, pentru a ajuta la recunoaşterea formatului revistei ce urmează a fi lansată, poate fi făcută, cum am spus anterior, în campanii stradale- mimii ” sar” în ochi, îi vede toată lumea. Prin diverse jocuri teatrale, atât pe stradă, în parcuri, în expoziţii, la recepţii, se poate sublinia rolul lor şi arăta, fără echivoc, cui aparţin şi ce anume publicitează.
Campania poate continua cu spoturi TV, condiţia de bază este ca, niciodată, mimul care apare să nu spună nimic, el trebuie să sugereze că revista BIZ spune tot.
Chiar şi o campanie radio este posibilă, în mod surprinzător- în genul: două persoane care dezbat cu foc noua campanie „din centru” a revistei BIZ.
Din experienţă proprie vă spun că, nu conteaza targetul de vârstă şi nici chiar domeniul sugerat . Mi s-a demonstrat că piaţa are reacţii total neaşteptate şi, cei curajoşi, care au folosit acest gen de publicitate, s-au molipsit, pe bună dreptate, de zâmbetul papiţoilor, cum îi numesc eu cu drag.
Baftă revistei Biz, baftă şi bloggerilor care au intrat în joc.
Sper să vă fie pe plac ideea mea, aş fi fericită să vă pot ajuta într-o mega-campanie!
https://ancagiurgiu.wordpress.com Textele si fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului si cu precizarea OBLIGATORIE a sursei! Autor blog : Anca Mihaela Giurgiu