O proba mai degraba dificila, as zice eu. Am emotii sa intru „cu bisturiul” in ideile altora si sa gasesc trei lucruri pe care le-as schimba.
Cu toate astea, fara sa vreau sa laud gratuit o afacere, as vrea sa mentionez ca-i admir din tot sufletul pe cei care, asemeni celor de la SpringShop, gasesc o modalitate de a inova , de a incerca lucruri noi, menite sa-i avantajeze financiar atat pe ei cat si pe clientii proprii, fara sa ia in seama criza economica.
Si daca e sa fim sinceri, fiecare dintre noi ne-am visat, la un moment dat, proprietari ai unui magazin: de alimente, de stil, de haine, de antichitati, sau, de ce nu, in cazul meu, de vorbe. Astfel ca ideea unui „magazin de magazine online” devine, pe undeva, ceva foarte firesc.
Despre site-ul SpringShop pot spune, de la bun inceput, ca mi-a facut o impresie buna: e aerisit, continand suficiente informatii, fara a obosi vizual.
Imaginea simpla-fara fonturi prea colorate sau fundal vibrant duc tocmai cu gandul ca nu doar inceputul e usor, ci si atingerea unui nivel profitabil, nu e deloc departe.
Dar, daca tot trebuie, as putea adauga ca, din punctul meu de vedere, m-as juca doar cu cele doua culori complementare: portocaliu si verde si bineinteles diversele lor nuante. Nu as introduce si albastru-inca o culoare rece, deoarece da senzatia de impersonal si acum, mai mult ca oricand, mediul de afaceri se transforma si se adreseaza clientului la un alt nivel-la cel sufletesc, in care una din investitii este cea emotionala.
Daca e sa continuam investigarea, mi-ar placea sa vad undeva pe site o legatura intre titlu si conotatiile cuvantului spring: poate fi facuta o prezentare in care ideea de spring (primavara) sa insemne o inflorire si dezvoltare a afacerii inca de la inceput, sau cu al doilea sens al cuvantului spring (arc): sa arate saltul fenomenal pe care-l poate face un om stapan pe afacerea lui, pe magazinul lui online.
Iar la final, as spune ca putem apropia si mai tare clientul, profitand si personalizand la maxim acea mascota prezentata in filmulet; as zice ca-i trebuie un nume si o nuanta mai oranj (pe site apare pe unele pagini-cam verde) ca doar afacerea nu-i face rau, nu-i asa? In momentul in care-Gica, sa-i zicem asa, ar fi cel care-l intampina pe cumparator, s-ar deschide foarte mult latura interactiva, dar si relaxanta si ar putea fi un beneficiu in promovare.
Asadar, schimbarile pe care le propun nu sunt mari, fiindca e o vorba foarte inteleapta, pe care imi place s-o respect: daca ceva merge bine…de ce sa schimbi?
Site-ul SpringShop.ro este un site care inspira incredere, cu informatii suficiente, usor de accesat si de inteles. Eu il recomand si in varianta actuala!
Articol propus pentru proba a XVI-a din concursul SuperBlog 2012.
https://ancagiurgiu.wordpress.com Textele şi fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului şi cu precizarea OBLIGATORIE a sursei! Autor blog : Anca Mihaela Giurgiu