PANTOMIMA- marca publicitara

O idee inovatoare, pusa in practica de mine, in mod profesionist,  cu mult inainte de inregistrarea ca  marca OSIM (EXTREM ART MEDIA. M 2004 09908),  publicitatea prin pantomima necesita un pic de libertate in gandire, un salt al omului realist, de afaceri, in neantul artistic.

Odata decizia de colaborare luata, rezultatul e special, de fiecare data.

Pantomima este asociata indeosebi teatrului, dar un gen aparte si anume: teatrul de strada, de balci.  Pentru cei care nu au intalnit pana acum o astfel de reprezentatie, va ofer o scurta definitie: pantomima estei o reprezentatie teatrala, in care actorul exprima idei si sentimente folosind doar mimica fetei si gestica.

Din punct de vedere al actorilor, este o tehnica de baza, care, contrar aparentelor, este mult mai dificila. Gesturile fetei si corpului sunt mult exagerate, in mod voit, pentru ca acestea sunt unicele instrumente de transmisie a mesajului .

In mod obisnuit, mimii sunt usor de recunoscut, deoarece sunt de obicei imbracati in negru, sau combinatii negru-alb, au fata pictata cu alb (sau combinatii de culori)  si trasaturile conturate puternic cu negru si rosu (pentru marcarea buzelor si a diverselor forme de frumusete: inimioare, zambet larg, lacrimi, etc).

Asocierea cu publicitatea a venit dintr-o pura intamplare. In lipsa de propuneri inovatoare, un coleg de la o  agentie de publicitate  m-a intrebat daca nu am vreo idee “traznita” pentru reclama  maxima, deoarece se ocupa de prestigiosul eveniment “Noaptea Devoratorilor de Publicitate” .

Raspunsul meu a fost ca, daca doreste sa socheze   va trebui sa aiba incredere totala in ideea mea. Sincera sa fiu, pana la primele iesiri pe strada, m-a intrebat de o mie de ori daca sunt sigura de ceea ce propun, iar eu, pe cat de mult tremuram de emotie, in interior, pe exterior aratam de parca pana atunci numai cu asta m-as fi ocupat.

Nici eu nu mi-am imaginat insa proportiile evenimentului si cat de usor am saltat peste barierele inchistarii in publicitatea clasica.

De atunci, printre alte evenimente am participat si la lansarea magazinului Puma din centrul orasului Cluj-Napoca si am incantat locuitorii Targu-Muresului de cate ori am avut ocazia!

Sunt bucuroasa , asadar, sa va prezint  publicitatea prin pantomima ca o varianta inovatoare, care va poate aduce multe beneficii afacerii dumneavoastra  si sa va asigur de un lucru: nu veti putea ramane indiferenti!

Pentru cei interesati de ideea mea, va rog sa ma contactati pe email pentru orice detalii:

anca_redes@yahoo.com.

Orice manifestare va fi organizata in mod profesionist, cu actori sau cu persoane instruite la cursuri organizate de mine, pentru o foarte buna intelegere a imbinarii pantomimei cu publicitatea.

Orice colaborare va fi personalizata conform nevoilor partilor participante.

Orice preluare si utilizare a marcii inregistrate, sub orice forma, intra sub incidenta Legii Drepturilor de Autor, se face doar cu acordul meu, Anca Mihaela Giurgiu, unic proprietar al marcii: „Publicitate prin pantomima si alte mijloace artistice” , in urma semnarii unui contract de colaborare.
ATENTIE! Preluarea si utilizarea acestei marci, fara avizul proprietarului, se amendeaza cu impunerea platii drepturilor de autor!

https://ancagiurgiu.wordpress.com Textele şi fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului şi cu precizarea OBLIGATORIE a sursei! Autor blog : Anca Mihaela Giurgiu

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s