Ador sponsorii darnici :)

Cum as putea sa „prefer” un sponsor? Prin insasi ideea ca e sponsor, devine preferatul meu :). De aceea Magia Florilor are multe de pregatit.

logo magia_florilor

Totusi, cu mult drag, va voi impartasi cate ceva din relatia si „frigurile” cauzate de etapele propuse de sponsori. Ordinea este aleatorie.

Toyota . Pentru ei am „tesut” povesti, din fericire apreciate, oferind suflet masinilor performante. Ma inclin in calea juriului si le ofer un buchet de trandafiri rosii- din cate stiu, simbol al norocului in cultura japoneza.trandafiri rosii

Real. Unul dintre magazinele preferate de cumparaturi, in vesnica schimbare si imbunatatire, m-au iertat ca m-am jucat initial cu versuri si mi-au oferit ocazia „sa cresc”, pe parcurs. Cu devotament, va ofer un buchet cu trandafiri in toate culorile, divers precum sunt si ofertele gasite la voi.

trandafiri multicolori

Oktal. Desi partea tehnica nu este un atu al meu, am observat pe parcurs, ca „jucausii” de la Oktal stiu sa foloseasca talentul nostru la scris, dirijandu-ne din umbra, dar lasand imaginatia sa zburde. Cu drag, un buchet mare de trandafiri rosii.

trandafiri multi rosii

Nemira. Of suflete, ce poti sa asterni cand vorbesti despre un astfel de partener? Mi-a stat inima in loc vazand punctajul maxim de la ei. Cu mare placere as „impleti” oricand povesti in posibile viitoare colaborari. Pe voi va asteapta un buchet mare de trandafiri speciali, inundati de culorile curcubeului.

Trandafirii curcubeu

Luxury Gifts. Desi initial ma speriasem putin, propunand o poveste  trista, la care „nu mi-a iesit pasenta”, pe parcurs, m-am indreptat si cei de la Luxury Gifts mi-au aratat asta. Pentru ei un buchet de trandafiri albi, cu mentiunea ca trebuie sa fie presarati cu bijuterii de roua.

trandafir alb cu roua

Azerty. Mama, mama ce batai de cap mi-ati dat cu ultima proba. Daca ati sti cat de dificil este pentru cineva, atat de non-tehnic, sa participe si sa-i si iasa un articol…Dar si ce bucurie imi ofera izbanda, pe care tot voua v-o datorez… Un buchet de trandafiri oranj, culoarea bucuriei, am pentru voi.

trandafiri oranj

Delaco. Branzari-m-as intr-un cui, ca tare mi-ar fi placut sa am cele trei puncte in plus care m-ar fi aliniat in gala Delaco. Dar deh, greseala mi-o asum, eram la inceput de competitie si n-aveam cum sa stiu detalii despre parti tehnice, care pot aduce un plus. Nu-i nimic, pentru voi, cu mult drag, un cas mare de la mine si un buchet de trandafiri de culoarea untului de la Magia Florilor.

trandafiri albi 2

Coty. Ah si vai, este un subiect delicat. Desi stradania a fost mare, de aici am avut cel mai mic punctaj. Imi pare tare rau ca nu am fost pe aceeasi lungime de unda. Nu-i nimic, fruntea sus, mergem mai departe. Un buchet de trandafiri neaparat mirosind a parfum Playboy Vip pentru ea :).

trandafiri coty

Aventuria. Multumesc acestui sponsor ca „m-a scuturat” putin si m-a readus in lumea mai rece, a afacerilor. Lectie invatata. Cu drag, ofer un buchet de trandafiri cu tenta verzuie, semn al belsugului.

trandafiri verzui

Edimax. Mi-am prins gandurile incercand sa introduc tehnologia moderna intr-un vers cu alura antica , dar bucurie mare ca mi-a iesit. Un buchet de trandafiri galbeni de asta data, pentru mica mea gelozie ca voi stiti ce inseamna toate aceste aparate 🙂 si sper eu, gelozia voastra fata de talentul meu literar. 🙂

trandafiri galbeni

Borealy. Cum sa nu-ti faca placere sa scrii despre bijuterii? Mai ales ca tot ce straluceste ne atrage iremediabil! Din suflet, mici trandafir auriti, la fel de pretiosi ca pasiunea voastra pentru bijuterii.

trandafiri aurii

TMI. Recunosc, n-am fost la mare inaltime dar, incercand tocmai sa pastrez echilibrul fragil dintre toate etapele vietii, se mai intampla sa se aseze si oboseala. Trandafiri pastelati pentru echipa care stie multe si poate ne va mai impartasi si noua cate ceva.

trandafiri pastelati

NH Hoteles. Oau, ce teama am avut in suflet la aceasta proba. Propunand o imagine in opozitie completa fata de ceea ce inseamna acest lant hotelier, am riscat. Dar am castigat. Un buchet mare de trandafiri crem, sa se potriveasca de minune, cu interiorul luxos pe care-l oferiti.

trandafiri crem

SpringShop.ro. Da, recunosc, mi-a placut si proba optionala si mi-am incercat imaginatia, cat am putut. Pentru voi si shopperii vostri am un buchet de trandafiri roz.

trandafiri roz

Media Dot. Ati venit cu o propunere ce se arata ca o piatra de hotar, dar nu m-am lasat intimidata si am apelat la un mic si bun prieten…ET. Bine ati venit in „gasca” Super Blog, pentru voi am un buchet rosu si verde, de trandafiri, in onoarea siglei :).

buchet rosu-verde

Radio Lynx. Ati fost alaturi de noi, ne-ati pupat si ne-ati certat. Eu va pup cu drag si va urez spor in continuare. Trandafiri multi, pentru toti, in culorile preferate.

trand-albi-si-rosii-mare

SuperBlog 2012. Am ajuns si la voi. Desi este pentru prima data cand particip, am fost incantata sa vad cat de bine sunt tinute „haturile” competitiei. Nu pot decat sa-mi imaginez cat de dificil a fost acest lucru. Va multumesc pentru oportunitatea de a-mi „ascuti” penita si sper sa va pastrati entuziasmul si speranta ca, an de an, faceti un lucru bun, promovati valori si invatati oameni sa-si recastige increderea in propriile forte. Un imens buchet de trandafiri de culoarea siglei  SuperBlog, presarat, din loc in loc, cu urari de bine, cu dragoste,  noroc si multe pupaturi.

trandafiri bordo

Si, pentru ca este 1 Decembrie, va urez voua, noua si tuturor celor care iubesc Romania: La multi ani!

Articol propus pentru proba a XXX-a din concursul SuperBlog 2012, proba finala.

Imaginile cu flori din acest articol, au fost preluate de pe diverse site-uri de vanzari aranjamente florale. In cazul in care autorul nu doreste sa fie publicat un anumit aranjament, in urma notificarii oficiale, il voi retrage din articol. Multumesc pentru intelegere!

https://ancagiurgiu.wordpress.com Textele şi fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului şi cu precizarea OBLIGATORIE a sursei! Autor blog : Anca Mihaela Giurgiu

8 comentarii

Din categoria Uncategorized

8 răspunsuri la „Ador sponsorii darnici :)

  1. Gabi

    Am o întrebare: De ce ţi-ai bazat articolul pe trandafiri? Din cauza simbolisticii nipone. Ceeea ce mă duce spre a doua întrebare :))) : culorile alese au vreun înţeles anume în limbajul florilor?

    • Trandafirii sunt florile pe care le prefer, e adevarat imi plac cei care cresc “salbatic” de al caror miros ma “imbatam” cand erau toti infloriti, in parcul de langa bloc…
      M-ai ghicit cu simbolul coloristic, dar nu stiu daca l-am nimerit peste tot. 🙂
      Gabi, din motive pur egoiste 🙂 ), pentru ca inca nu am primit toate notele, permite-mi sa pastrez deoparte comentariul tau de “majoreta apatica” pana la clasamentul final, bine?

  2. Gabi

    =)) =)) =))

    Semnificaţia culorilor o găseşti oriunde şi o ştii şi tu, sunt sigur; prin urmare, cred că alegerea lor ţine de intimitatea părerilor tale – deci nu am vreun motiv să fac sugestii. 🙂

    În legătură cu majoretul….mi-am verificat doar o teorie (cum spuneam, nu vreau să vii cu scaune acasă că am eu limbariţă sau destul miserupism să mă iau de gât cu oricine :D).
    Nu ţin atât de mult să beculesc în întuneric ca farul în furtună…e blogul tău, iar eu comentez pt tine. Ştiu că îmi coteşti comentariile, deci scopul meu este atins. Ce faci după, este alegerea ta.

    Te rog, doar, anunţă-mă când se gată cu bairamul, să pot comenta şi eu cum îmi vine la tastatură – în limitele decenţei, desigur 😉

  3. Gabi

    Eeeee…şi tu, acuma!
    Cu drag, da…prieten da…dar inncisiv? Nu ştiu dacă bifez. Însă un molar tot sunt! :))

    Referitor la articol: mă tot gândeam să fac cumva să mă înscriu şi eu la superblogul 2013, dar nu pot să laud; iar scopul sponsorilor e fix acela de a-ţi face reclamă pe spate participanţilor, care se vor întrece în laude – spre ai impresiona şi a câştiga – ceea ce mi se pare o libidinoşenie, ca să nu zic pupincurism.
    Uite, de ex, la articolul despre produsele naturale reale Real, aş fi spus că:
    1. în condiţiile în care poluarea stă pe planetă ca puricii pe maidnez, nu exoistă hrană complet naturală, ci „mai naturală”.
    2. românii mănâncă ieftin şi prost pt că nu au educaţia unei alimentaţii corecte, sunt bătuţi în cap şi în principiu, nivelul de trai e foarte scăzut. Chiar şi de-ar vrea, nu-şi permit să ia decât ficăţei de păsări îmbuibate de chimicale, care-s 5lei/kg, nu un produs bio, care sare bine de 20 lei.
    3. lăudabilă campania, dar e o ipocrizie menită să-i îmbogăţească pe unii. În plan real. nimic nu se schimbă. Asta e pe sistemul conştientizării motocicliştilor în trafic: ai impresia că dacă unii umblă în cârduri pe şosele agitînd steguleţe, nu mai mor cretini care uită că nu-s pe circuit?

    Uffff…ce spui, se pune reclamă faină?
    Şi da…cred că tre să scriu oleacă mai concentrat, în ritmul acesta risc să-ţi depăşesc lungimea postărilor tale :))

    • Advertorialele mele din concurs au fost cat am putut eu de „literare”, tocmai pentru a nu-mi ofensa cititorii fideli, cu 30 de …cel mai bun, cel mai frumos, cel mai…cel!
      E drept, uneori reclama negativa poate fi mai eficienta, dar cred ca totusi juriul nu ar fi apreciat asa ceva.

  4. Gabi

    :)) Păi aşa ziceam şi eu :))
    Oricum, părerea mea nici la reclamă negativă nu cred că se-ncadra.Pur şi simplu combăteam un şablon de gândire şi o încercare de manipulare :))

  5. Multumesc frumos, Anca! Un gest extraordinar de elegant si sensibil. Cu voia ta, voi transmite intregii echipe Oktal aprecierile tale.
    Felicitari pentru talent si multumiri pentru articolele frumoase cu care ne-ai delectat!

Lasă un comentariu