Magazinul de talent si inteligenta :)

Un magazin online este o unealta moderna, usor de folosit si poate ajuta la dezvoltarea propriei afaceri, fara a ingreuna intreprinzatorul cu probleme legate de inchiriere spatiu in centrul orasului, de plata salariilor si a utilitatilor care, uneori distrug o afacere abia imbobocita.

De aceea, ma bucura mult proba propusa de magazinul online SpringShop, in care, fiecare dupa puteri, ne punem mintea la contributie, sa dezvoltam o alta latura a acestui tip de  afacere, una mai proaspata si mai intriganta.

Desi nu e usor sa gasesti o versiune neconventionala pentru o activitate destul de standardizata, propunerea mea ar fi crearea unui : „Magazin personal”.

Puteti sa-mi reprosati ca nu sunt atenta, ca toate sunt „personale”, dar am sa va contrazic. Magazinul meu apartine tuturor,  dar vinde capacitatile unei singure persoane. Dati-mi voie sa va explic.

Mi-ar placea foarte mult sa vad ca exista oameni care isi cunosc propria valoare,  dau randament in anumite domenii,  sunt capabili sa se „vanda” pe bani buni, dar  si sa-si construiasca imaginea,  in mod profesionist, asemenea unui magazin online.

Bineinteles cu sprijinul magazinului online SpringShop.ro, cred ca as deschide asa ceva:

„Acasa”  v-as astepta cu o multime de informatii despre ce va pot oferi si in ce domenii mi-ar placea si mie sa aflu noutati, dar si  un „cuvant inainte” convingator, care sa va sugereze irezistibil, ca nu stiti cum v-ati descurcat fara mine, pana acum.

Bineinteles, ar trebui sa existe o rubrica cu „Sugestii si reclamatii” unde clientii ar putea sa sugereze unde se poate servi un capuccino excelent, pentru ca ceea ce tine de oferta e impecabil 🙂 si fiind vorba de o persoana valoroasa ca mine, nu ar exista reclamatii.

In rest, servicii … cat ma tin imaginatia si pregatirea pentru ca, daca esti actor, nu poti preda inginerie si mecatronica… sau poti, daca ai niste diplome ce abuzeaza la maxim,  de neincapatorul, greu de inchis,  dosar de studii.

V-am speriat?

Stati linistiti, nici eu nu cred laudele pe care vi le-am propus, dar ideea in sine, aceea de a ne promova propria valoare, asemenea unui magazin online, ramane valabila si reprezinta propunerea mea de astazi.

Ar fi frumos ca orice persoana sa reuseasca sa-si asigure un trai placut prin talent si inteligenta, produsele cele mai greu vandabile, dar sa se imbogateasca cel mai mult emotional, cu ajutorul unui astfel de magazin online, in forma propusa, sau, de ce nu, in forma incipienta,de blog.  🙂

Articol propus pentru proba a XXVIII-a din concursul SuperBlog 2012.

https://ancagiurgiu.wordpress.com Textele şi fotografiile de pe acest site pot fi preluate DOAR cu acordul expres al autorului şi cu precizarea OBLIGATORIE a sursei! Autor blog : Anca Mihaela Giurgiu

Scrie un comentariu

Din categoria concurs

Lasă un comentariu